Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживача"
До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.
Якщо тварині був придбаний який-небудь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви вправі звернутися в Зоомагазин протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.
При цьому, є кілька вимог:
Які товари я не зможу повернути/обміняти?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
Продовольчі товари
До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.
Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виготовлювача із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.
З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посилання.
Повернути ці товари можна тільки по причині виявлення браку або невідповідності замовлення.
Бракований товар або товар неналежної якості
Якщо ви отримали товар неналежної якості, напишіть на пошту info@bioelite.com лист з темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), додайте фото з детальним описом ситуації або скористайтеся формою зворотного зв'язку.
Як оформити повернення/обмін?
Ви можете написати нам листа на пошту info@bioelite.com c темою "Обмін та повернення", номер замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації.
Ми зв'яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора за телефоном:
Протягом години після отримання заяви (у робочий час з 9-00 до 19-00, крім суботи та неділі), ми зв'яжемося з Вами за вказаною в замовленні номером телефону.
Способи повернення/обміну
Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Способи відшкодування грошових коштів
Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного виду.